صنعت

خط تولید آستون مارتین DB11 را از نزدیک ببینید! + فیلم

شاهکار انگلیسی!

آستون مارتین چندی از زیباترین و با کیفیت ترین خودروهای دنیا را تولید کرده است. طراحی و تولید چنین آثار هنری واقعا ستودنی است. به منطقه گیدون (Gaydon) انگلیس می رویم. جایی که Aston Martin ، این خودروساز انگلیسی خودروی محبوب و سرشناس خود یعنی استون مارتین DB11 را می سازد.

خط تولید آستون مارتین DB11 را از نزدیک ببینید! + فیلم carera.ir 2018 aston martin db11 v8 02

در این ویدئو با خط تولید آستون مارتین DB11 آشنا می شویم. فازها و فرآیندهای گوناگونی که دی بی ۱۱ پشت سرد می گذارد. می بینیم که ربات ها شاسی نیمه کاره آستون مارتین DB11 را حین اینکه کارگران با لباس های سفید و شلوار مشکی مشغول کارند در کارخانه جابجا می کنند. به دقت به فیلم نگاه کنید و گوش نمایید. حتما متوجه می شوید که چقدر آرامش و به نوعی سکوت در محیط حکم فرماست.  هرچند صداهایی در پس زمینه به گوش مرسد اما به طور کلی آرامش خاصی در کارخانه جاری است. به هرحال ساخت خودروهایی با نهایت عملکرد و کیفیت نیازمند دقت و آرامش است.

خط تولید آستون مارتین DB11 را از نزدیک ببینید! + فیلم carera.ir 2018 aston martin db11 v8 09

استون مارتین DB11 به نوعی گل سر سبد این برند محسوب می شود. قدرت این خودرو ناشی از موتور ۵٫۲ لیتری V12 یا یک موتور biturbo چهار لیتری V8 است. پیشرانه قدرتمندتر ۶۰۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور ایجاد می نماید. موتور دوم که ۴ سیلندر کمتر دارد قدرت ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۶۷۵ نیوتن متری را ارائه می کند. هر چیز DB11 لوکس است و های کلاس بودن را فریاد می زند. این را می توانید به خوبی در طول فیلم حس کنید و به عین ببینید. خواهید دید که که کارگران چه با دقت و حوصله و سلیقه هر خودرو را تمیزکاری و بازرسی می کنند. این ویدئو به نوعی آرامش بخش است. دوربین به آرامی از کنار خودروهای در حال ساخت و کارگران عبور می کند. در ایم فیلم نسبتا بلند می توانید به معنای دقیق کیفیت و ارزش آستون مارتین پی ببرید. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا