نمایشگاه ها

هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ … چشم نوازتر

هیوندای سوناتا 2018 ... چشم نوازتر carera.ir 965 206 e1533816943958

و باز هم نمایشگاه بین المللی خودرو ، نیویورک ۲۰۱۷ و البته همچنین دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران آذر ۹۶

در کنار دوج Demon و تویوتا FT-4X که به نوعی گُل خبرهای نمایشگاه ماشین نیویورک بودند، هیوندای هم از غافله عقب نمانده و Sonata 2018 را به همه معرفی کرد.

ظاهر ماشین دچار تغییراتی زیاده شده و گویا کلا سوناتای جدیدی در مقابل ما قرار دارد

اولین چیزی که به چشم می آید طراحی جدید لوگوی Hyundai روی جلوپنجره است که چنین چیزی را اولین بار در هیوندای Elantra GT 2018 شاهد بودیم. در این فیس لیفتی که شاهد هستیم ظاهر ماشین دچار تغییراتی زیاده شده و گویا کلا سوناتای جدیدی در مقابل ما قرار دارد. چهره این سوناتا اخموتر و خشن تر به نظر می آید. نمای جلویی Sonata 2018 نگاه ها را به سمت خود می کشد ، طراحی جدید جلوپنجره و چراغ های LED تغییر شکل یافته از عناصر اصلی این چهره جدید هستند. در قسمت پایین و در کنار فضای ورودی هوا می بینیم که به جای چراغ های مه شکن از LED های مخصوص روشنایی در روز (Daytime light) استفاده شده است. همین باعث شده که چهره خشن تر به نظر بیاید. هر چه قدر که سوناتا ۲۰۱۸ فیس لیفت شده از نمای جلو با مدل قبل از فیس لیفت متفاوت است، اما در نماهای کناری اینگونه نیست. چراغ های جلویی که کمی گردتر شده اند به تشخیص کمک می کند.

سوناتا ۲۰۱۸ چراغ های عقب کشیده تر و بازطراحی شده ای دارد.

اما در قسمت عقب تفاوت ها آشکار تر است. سوناتا ۲۰۱۸ چراغ های عقب کشیده تر و بازطراحی شده ای دارد. اما محل نصب پلاک خودرو نیز جابجا شده است. در مدل قبلی سوناتا، پلاک در روی درب صندوق عقب قرار داشت که اکنون شاهد هستیم که پلاک به قسمت پایین رفته و روی سپر عقب جای دارد. در داخل خودرو، فرمان را می بینیم که سه تکه یا همان دارای سه اسپوک است؛ برخلاف مدل های قبلی که چهار اسپوک بودند. کلیدها و دکمه های مختلف بر روی اسپوک راست و چپ قرار دارند. در قسمت میانی و در بخش نمایشگر و دکمه ها تغییرات چندانی را نمی بینیم. صفحه نمایش دارای قاب نقره ای رنگی شده که با دکمه های نقره ای رنگ دیگر همخوانی دارد.

احتمال دارد تا این سوناتای جدید از چند مدل موتور که در سوناتای قبلی استفاده شده بود نیز بهره ببرد. در مدل قبلی Sonata ، پیشرانه ۴ سیلندری با حجم ۲۴۰۰ سی سی که قدرت ۱۸۵ اسب بخار را ایجاد می کرد  شاهد بودیم. همچنین در انواع دیگر ، پیشرانه توربوشارژ ۱۷۸ اسبی با ظرفیت ۱۶۰۰ سی سی و توربوشارژ ۲۴۵ اسبی با ظرفیت ۲۰۰۰ سی سی وجود داشتند. طبق اعلام هیوندای، مدل های هیبریدی سوناتا ۲۰۱۸ نیز درنظر گرفته شده اند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا